Organisatie

Uw partner in vastgoed, waar kan dit uit bestaan:

  • Opstellen en uitwerken van projectplannen, plannen van aanpak, nota van uitgangspunten.
  • Bewaken voortgang projecten met betrekking tot planning, kosten, begroting en kwaliteit.
  • Beoordelen offertes in te schakelen externe partijen.
  • Selecteren, onderhandelen met en contracteren van in te schakelen externe partijen.
  • Aansturen externe adviseurs.
  • Aansturen besluitvormingstraject.
  • Communicatie met belanghebbende partijen.
  • Opstellen en bewaken van budgetten, kosten-batenanalyses, grondexploitatie, opstalexploitatie, vastgoedexploitatie.
  • Strategisch vastgoedadvies.
  • Conceptontwikkeling.
  • Projectmanagement. Procesmanagement. Projectleider.
  • Coördineren ontwikkelingsproces. Opstellen budgetten en kosten-batenanalyses. Aansturen planologische procedures. Aanvraag omgevingsvergunning.